وزنه مچ دست و پا لوتوس Agilinex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب وزن:
وزن را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: نئوپرن
  • وزن هر مچ: 1 کیلوگرم 1.5 کیلوگرم
  • رنگ: قرمز دارای وزن 1 کیلوگرم سبز دارای وزن 1.5 کیلوگرم
  • قابلیت تنظیم: ندارد
551,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
جنس
نئوپرن
وزن هر مچ
1 کیلوگرم
1.5 کیلوگرم
رنگ
قرمز دارای وزن 1 کیلوگرم
سبز دارای وزن 1.5 کیلوگرم
قابلیت تنظیم
ندارد
کشور سازنده
چین
سایر مشخصات
ارائه شده به صورت جفت
امکان تشخیص قدرت براساس وزن های مختلف
پر شده از شن
کاربرد
مناسب برای تمرینات تعادل و تثبیت و دارای قابلیت استفاده از ابزارهای دیگر هنگام انجام این تمرینات.
مناسب برای استفاده در
خانه
باشگاه
مراکز درمانی و فیزیوتراپی

وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX

وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX وسیله ایست که به راحتی موجب افزایش قدرت عضلانی مچ شما خواهد شد. فرقی نمی کند میزان ضعف در عضله مچ دست و پای شما به چه اندازه باشد. چه به عنوان یک ورزشکار قصد تقویت عضله خود راداشته باشید و چه به عنوان یک بیمار آسیب دیده فیزیوتراپ بخواهید عضله مچ خود را ترمیم و بازسازی کنید، می توانید از وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX بهره مند شوید. بسته به شرایطی که در آن قرار دارید و تمریناتی که در طی روز انجام می دهید می توانید خود را در مسیر درست قدرت رسانی به عضلات مچ نزدیک کنید. بدیهیست که سرعت و فشار وارده بر عضلات مچ تاثیر به سزایی در نتیجه گیری سریع تر شما خواهد داشت. در صورتی که سرعت انجام تمرینات را افزایش دهید فشار بالاتری را در عضلات خود احساس خواهید کرد. این فشار بی معنا نیست و نشانه نتیجه دهی تمرینات شماست. البته به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان در این کار زیاده روی نکنید. حد نرمال شرایط بدنی خود را در نظر بگیرید و با آزمون و خطای انجام شده در طی ورزش میزان سرعت تمرینات خود را تنظیم کنید. یک یا دو درجه فشار بیشتر در هر تمرین برای شما کافیست تا یک تمرین استاندارد و اصولی را پشت سر بگذارید. زمانی که از وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX در تمرینات مختلف رشته های ورزشی استفاده می کنید (و خود را با تمرینات دو گانه همراه می کنید) خود را در معرض فشار بیشتری قرار خواهید داد و در چنین حالتی سریع تر به نتیجه دلخواه خود دسترسی پیدا می کنید. به طور مثال، ورزش پیاده روی مثال خوبی برای بهره مند شدن از وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX است. در طی پیاده روی زمانی که به آرامی متناسب با قدم هایتان دستان خود را نیز تکان می دهید، ناخودآگاه آن ها را هم وارد میدان می کنید تا از تاثیرات مثبت فواید ورزش بی بهره نمانند. حال اگر بخواهید میزان این تاثیر گذاری را بیشتر کنید می توانید از وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX استفاده نمایید. در صورتی که بخواهید علاوه بر مچ ها، سایر عضلات دیگر خود را نیز درگیر کنید می توانید از الگوهای مختلف تمرینات ورزشی بهره مند شوید.

وزنه مچ دست و پا AGILINEX

خرید وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX

وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX وسیله ای کارآمد برای نیرو بخشی به عضلات مختلف بدن بخصوص مچ دست و پا می باشد. ساخت وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX که توسط کشور چین صورت گرفته است فواید بسیاری را برای ورزشکاران داشته و معمولا باعث تعادل سازی بدن خواهد شد. در وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX از شن به عنوان ماده پر کننده استفاده شده است. جنس این محصول از نئوپرن است که به قابلیت ماندگاری محصول افزوده است. شما می توانید وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX را در دو رنگ سبز و قرمز مورد استفاده قرار دهید. البته در نظر داشته باشید که هر کدام از این رنگ ها دارای وزن خاصی بوده و شما باید بر اساس قدرت مچ خود یکی از آن ها انتخاب نمایید. رنگ سبز محصول دارای وزن دو کیلویی (در یک جفت) و یک کیلویی برای یک مچ می باشند. رنگ قرمز وزنه مچ دست و پا لوتوس AGILINEX در وزن سه کیلویی (به صورت جفت) طراحی و تولید شده اند که وزن هر کدام از مچ ها به 1.5 کیلوگرم می رسد. شما می توانید وزنه های شنی AGILINEX را در محیط های مختلفی مانند باشگاه های ورزشی، کلینیک ها و منزل مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...