تیپ سفید

کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:


تیپ سفید

بسیاری از ورزشکاران حرفه ای دارنده مدال طلا همراه با نوار سفید بر روی شانه یا حتی مچ دستشان دیده شده اند. حال سوال اینجا بود که این نوار های سفید چه چیزی را درمان خواهند کرد؟ این نوارها چندی بعد مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد که از لحاظ بالینی و پزشکی بسیار هم مورد توجه می باشند. این نوار ها به منظور رفع درد و جلوگیر از آسیب دیدگی جسمی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و در سایز و اندازه های گوناگون در حال تولید هستند. البته این نوارها در رنگ های گوناگون و به منظور اهداف بالینی متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع این نوار ها، تیپ سفید می باشد.تیپ سفید کریمر

زیر و بم تیپ سفید

تیپ سفید به نوار حمایتی نیز شهرت دارد. یکی از رایج ترین نوار هایی که در اتاق های تمرین و ورزشگاه ها و باشگاه ها مشاهده می شود، همین تیپ سفید می باشد. این نوار های سفید بسیار محکم و با استقامت هستند و در کنار داشتن این ویژگی بسیار هم خاصیت الاستیکی دارند. این نوار ها یا تیپ های سفید دارای عرض متغیر و بسته به هدف درمانی می باشند. این تیپ ها به منظور محدود کردن حرکت عضو آسیب دیده به دور آن بسته خواهند شد. این نوار های سفید از اکسید روی تشکیل شده اند و به دور اندامی که بسته شده اند قفل شده و از آن محافظت می کنند. در اثر فعالیت ورزشکار و یا گرم شدن بدن، این تیپ سفید بیشتر به دور اندام می گردد و در نهایت محافظت بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت. البته برخی از ورزشکاران برای پیشگیری از صدمات احتمالی حین تمرین یا مسابقات این تیپ های سفید را به صورت دورانی به دور مچ دست یا پا یا هر اندام دیگری می بندند. تیپ سفید را پیش از انجام تمرینات ورزشی یا مسابقات سنگین استفاده کرده و پس از مسابقات با یک قیچی مخصوص آن را برش می دهند.

مزایای مصرف تیپ سفید

از جمله مزایای استفاده از تیپ سفید می توان به این است که می توان به راحتی از این نوار استفاده کرد و نیازی به حضور پزشک نیز نخواهد بود. این نوار های سفید بدون چسبندگی زیاد و همچنین محدود کردن اندام به عملکرد بهتر و مراقبت اندام کمک خواهند کرد. از جمله مزایای دیگر این نوار های سفید راحتی ورزشکار حین ورزش و یا تمرینات می باشد. به عبارت دیگر این نوار ها از جنس الیاف تنفس پذیر بوده و در نتیجه تعرق بر روی پوست رخ نخواهد داد.

اسپرت کالا وب سایتی معتبر برای خرید تیپ سفید

خرید وسایل ورزشی که دارای مصارف بالینی می باشند از هر برندی مناسب نیست. بنابراین برای خرید وسایل ورزشی با مصارف پزشکی نظیر تیپ سفید می بایست به یک وب سایت ورزشی معتبر مثل اسپرت کالا مراجعه کرد. در وب سایت اسپرت کالا تیپ سفید موجود است. وسایل ورزشی موجود در اسپرت کالا ساخته شده از متریال با کیفیت و قابل مقایسه با بهترین برند های روز اروپا می باشند.

دسته‌بندی