اسپری سرد ضد درد

کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:


اسپری سرد ضد درد

همان طور که بسیاری از ورزشکاران و یا حتی افراد عادی می دانند، استفاده از سرما یک علم درمانی است آن هم برای درمان آسیب دیدگی های بدن که به این علم سرما درمانی یا کرایوتراپی می گویند. در این روش سعی می شود تا با استفاده از کم کردن دما در محل آسیب دیده درد آن ناحیه را تسکین دهند. به عبارت دیگر سرمایی که به آن ناحیه می رسد، گیرنده های درد در آن ناحیه را بی حس کرده و فرد دیگر درد را احساس نمی کند. از علائم دیگری که در کنار درد هنگام آسیب ظاهر می شود، می توان به تورم و قرمزی اشاره کرد که سرما به کاهش هر دوی این موارد نیز کمک ویژه ای می کند. در گذشته همیشه از پک های یخ برای انجام این درمان استفاده می شد؛ اما یکی از بهترین جایگزین های پک ها یا کیسه های یخ، اسپری های سرد ضد درد می باشند. اسپری سرد ضد درد بدین منظور بهتر عمل کرده و همچنین مدت زمان طولانی تری حالت خود را حفظ خواهد کرد. این در حالی است که طریق استفاده از اسپری سرد ضد درد نیز بسیار راحت تر از پک های سرما می باشد. در هنگام استفاده از این اسپری های سرد می بایست عملیات اسپری کردن را به مدت 5 ثانیه و از فاصله 25 سانتی متر انجام داد.

اسپری سرد ضد درد cold spray
هر آنچه در رابطه با اسپری سرد ضد درد باید دانست!

یک فرد عادی یا یک فرد ورزشکار در صورت مشاهده درد شدید، تورم و قرمزی اندام ها و مفاصل، درد در ناحیه کمر، کشیدگی و گرفتگی عضلات، رگ به رگ شدن و حرکات نا به جا عضو، کبود شدگی، گرفتگی و کوفتگی عضلات و ضربات بسیار سنگین به عضلات و اندام می تواند از اسپری سرد استفاده نماید. به دلیل عملکرد سریع اسپری سرد ضد درد در محل آسیب دیده سریعا درد از بین رفته و احساس آرامش بر قرار خواهد شد. باید به این نکته توجه کرد که اسپری سرد صرفا در آسیب دیدگی های بسته مورد استفاده قرار می گیرد، به این معنی که در بافت های باز نظیر چشم، دهان، مخاط و همچنین زخم های باز استفاده از این اسپری ممنوع می باشد. البته دوز استفاده از این اسپری برای هر آسیبی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال در برخی آسیب دیدگی ها شاید نیاز باشد تا چند بار به صورت مداوم اسپری بر روی نقطه مورد نظر انجام شود. همچنین دقت شود که استفاده از اسپری سرد ضد درد محدودیت سنی نمی شناسد و حتی می تواند برای کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اسپرت کالا وب سایتی معتبر برای خرید اسپری سرد ضد درد

اسپری سرد ضد درد یکی لوازم ورزشی و طبی به شمار می آید که چه برای افراد عادی و چه برای ورزشکاران مبتدی یا حرفه ای بسیار مورد استفاده می باشد. برای خرید وسایل طبی ورزشی این چنینی، بهتر است که با مراجعه به یک وب سایت معتبر نسبت به خرید این وسایل اقدام شود. در وب سایت اسپرت کالا اسپری سرد ضد درد موجود می باشد.

دسته‌بندی