توپ ماساژ

کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:


توپ ماساژ

ماساژ بدن یا حتی ماساژ کف پا این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده و همچنین بسیار تا بسیار هم طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. برای انجام ماساژ وسایل بسیار زیادی ساخته و طراحی شده اند. یکی از این وسایل که بسیار هم مفید و پر کاربرد می باشد، توپ ماساژ است. توپ ماساژ یک توپ کوچک از جنس الیاف نرم می باشد که در تمام سطح آن برجستگی های متعددی وجود دارد. نحوه استفاده و همچنین نکات مد نظر در زمان استفاده از این وسیله حتما باید در نظر گرفته شود. نکته جالب توجه این است که این وسیله ورزشی قابلیت حمل به هر مکانی را دارد و همچنین هیچ گونه محدودیت سنی در رابطه با استفاده از این وسیله وجود ندارد.

توپ ماساژتوپ ماساژ چه فایده ای دارد؟

توپ ماساژ دارای برجستگی های نرمی بر روی سطح خود می باشد. این نوع برجستگی ها با فشار های سبکی که به کف پای فرد وارد می کنند اعصاب موجود در کف پا را تحریک کرده و منجر به افزایش جریان خون و در نهایت ریلکس شدن و افزایش انرژی در فرد می شوند. استفاده از توپ ماساژ یکی از راحت ترین انواع ماساژ است که فرد به تنها می تواند انجام دهد. از توپ ماساژ حتی برای تقویت عضلات کف پا نیز استفاده می شود. برای رسیدن به این هدف باید پا را آزادانه بر روی توپ ماساژ قرار داده و سپس انگشتان را سمت بالا کشید. افرادی که کف پای صاف دارند، می توانند برای ایجاد قوس کف پا از این حرکت استفاده نمایند. برای داشتن یک ماساژ کف پای کامل، بهتر است فرد ابتدا بر روی یک صندلی قرار بگیرد، سپس خود را ریلکس کند. سپس توپ ماساژ را به صورت کامل از نوک انگشتان تا کف و پاشنه و حتی قوس کف پا به صورت کامل بغلتاند. انجام ماساژ با توپ ماساژ هیچ گونه محدودیتی ندارد و فرد می تواند به صورت روزانه تا حداکثر 20 دقیقه به ماساژ با آن بپردازد.

نکات اساسی هنگام استفاده از توپ ماساژ

یکسری نکات وجود دارند که پیش از استفاده از توپ ماساژ می بایست به آن ها توجه کرد. به عنوان مثال اگر فردی در ناحیه پا دارای کبودی، زخم و یا شکستگی می باشد، پیش از استفاده از توپ ماساژ باید با پزشک خود مشورت نماید. توپ ماساژ را هفته ای یک بار باید تمیز کرد و برای تمیز کردن آن از ترکیب صابون و آب ولرم باید استفاده شود. در صورت در دسترس نبودن صابون، می توان از ترکیب آب و لیمو برای تمیز کردن آن استفاده کرد.

اسپرت کالا وب سایتی معتبر برای خرید توپ ماساژ

برای خرید وسایل ورزشی با کاربرد بالینی نظیر توپ ماساژ باید به یک وب سایت معتبر مراجعه نمود. اسپرت کالا یکی از وب سایت های ورزشی معتبر در ایران است و توپ ماساژ در آن موجود است. وسایل ورزشی اسپرت کالا از برند های معتبر بوده و ساخته شده از متریال با کیفیت می باشند. بنابراین وسایل ورزشی اسپرت کالا قابلیت رقابت با بهترین برند های روز اروپا را دارند.

دسته‌بندی