ميني بند 30 در 5 سانتي متري Togu

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 30 سانتی متر
  • جنس: لاستیک
  • رنگ: زرد
  • فاقد لاتکس: بله
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
طول
30 سانتی متر
جنس
لاستیک
رنگ
زرد
فاقد لاتکس
بله
مقاومت
کم
کشور سازنده
آلمان
کاربرد
انجام تمرینات عملکردی با مقاومت بیشتر
سایر مشخصات
کوچک ، کاربردی و با کیفیت بالا
مناسب برای استفاده در
محیط داخل و خارج از خانه
باشگاه

مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU

مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU یکی از اساسی ترین تجهیزات ورزشی در تمرینات کششی و مقاومتی مانند می باشد. استفاده از این باند ورزشی به میزان فشار وارده (به بافت ها و عضلات بدن) در انواع تمرینات ورزشی افزوده و شدت درگیری عضلات را دو برابر می کند. ورزش های روزانه و حتی پیاده روی هایی که همراه با تمرینات ورزشی هستند مناسب برای استفاده از مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU می باشند. در اثر چنین تمرینی علاوه بر پیاده روی و کالری سوزی، عضلات دیگری را نیز در تمرینات خود درگیر خواهید کرد. ورزش های چند بعدی به شما کمک می کنند تا مدت زمانی که تنها برای یک ورزش صرف می کنید را به صورت بهینه ترین شکل ممکن مدیریت کرده و عضلات بیشتری از بدن خود را در تمرینات درگیر کنید. بسته به نیاز بدن و خلاقیت هر فرد در طول ورزش می توان نوع این ورزش را انتخاب کرده و شدت آن را افزایش و یا کاهش داد. علاوه بر این تمرین ها، شما می توانید مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU را در ورزش هایی مانند بدن سازی، یوگا و پیلاتس، کراس فیت، آمادگی جسمانی و فیتنس مورد استفاده قرار دهید. با ترکیب این ورزش های تخصصی با این باندها تمرینات دوگانه ای ایجاد خواهد شد که بدون شک مقاومت بسیار بالایی را در بدن فرد ورزشکار به وجود خواهد آورد. البته شما می توانید از ميني بند 30 در 5 سانتي متري Trendy به عنوان جایگزینی برای محصول ذکر شده استفاده نمایید.

 مینی بند 30 در5 سانتی متری TOGU

خرید مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU

مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU از کاربردی ترین تجهیزات مورد استفاده در تمرینات و ورزش های مقاومتی می‌باشد. به کار نرفتن لاتکس در مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU حساسیت های ناشی از واکنش بدن به این مواد را از بین می برد. افرادی که به موادی مانند لاتکس حساسیت دارند می توانند با خیالی آسوده از مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU استفاده کنند، چرا که این مواد حساسیت زا در ترکیبات اولیه ی باندهای ورزشی TOGU حذف شده است. عرض استاندارد و پنج سانتی متری این باندها به شما کمک خواهد کرد که تمرینات خود را به راحتی انجام داده و شاهد لوله شدن کش ها( در اثر عرض کم) نباشید. شما می توانید مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU را در رنگ زرد از اسپرت کالا تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. از آن جا که مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU در مقاومت ضعیف تری عرضه می شوند می توان از آن ها در انجام تمرینات حساس (مانند ورزش ها و تمرین های تجویز شده توسط فیزیوتراپ ها) استفاده کرد. اما این بدان معنی نیست که نتوانید ورزش هایی را که فشار بالایی را در بدن شما ایجاد می کنند انجام دهید. افزایش سرعت و استفاده از باند به صورت چند لایه بر فشار حاصل از تمرین های شما افزوده و مقاومت بالاتری را در طول ورزش ایجاد خواهد کرد چرا که از کاربرد های اصلی مینی بند 30 در 5 سانتی متری TOGU انجام تمرینات مقاومتی با عملکرد بسیار بالا می باشد. مینی باند 30 در5 سانتی متری TOGU کاربرد های متعددی داشته و برای استفاده در مکان های مختلفی مانند باشگاه ها، داخل منزل، فضای آزاد و ... استفاده می شود. انواع کش های ورزشی در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...