تنيس فوتبال تاشو 3 متری همراه باکيف VX

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 3 متر
  • ارتفاع: 1 متر
  • جنس: استیل
  • کشور سازنده: هند
4,279,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
طول
3 متر
ارتفاع
1 متر
جنس
استیل
کشور سازنده
هند
سایر مشخصات
حمل آسان با پایه‌های تاشو
دارای کیف حمل
بسیار با کیفیت
بادوام در هر شرایط آب و هوایی
کاربرد
افزایش مهارت کنترل توپ
افزایش هماهنگی عصب و عضله
افزایش هماهنگی تیمی
مناسب برای استفاده در
زمین چمن مصنوعی و چمن طبیعی
سالن های ورزشی

تنیس فوتبال تاشو همراه با کیف VX

تنیس فوتبال تاشو همراه با کیف VX از کاربردی ترین تجهیزات ورزشی مورد استفاده در رشته هایی مانند فوتبال و فوتنت می باشد. این وسیله دارای دوپایه ی تاشو آلومینیومی و یک تور مقاوم نخی می باشد که در برابر ضربه های محکم مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد. علاوه بر این، کیف همراه محصول امکان جابه جایی و حمل و نقل آسانی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. زمانی که قصد تمرین با ست تنیس فوتبال تاشو همراه با کیف VX را دارید کیف خود را با تمام محتویات داخل آن برداشته و به راحتی به زمین بازی تمرینات خود منتقل کنید. پایه های تاشو ست تنیس فوتبال را مطابق با اصول درست نصب بر روی زمین قرار دهید. تور را بر روی پایه ها پهن کرده و تمرینات خود را شروع نمایید. تمرینات فوتبال و فوتنت با ست تنیس فوتبال تاشو همراه با کیف VX باعث خواهد شد که به راحتی بتوانید بر روی مهارت های بسیار مهم خود مانند مهارت پرتاب توپ کار کرده و به مرور زمان کنترل بیشتری را بر روی این مسئله داشته باشید. اینکه بتوانید در زمان تمرینات تسلط خود را بر روی توپ ارتقا داده و بر آن چیره شوید بسیار مهم است. تجربه تمرین با ست تنیس فوتبال تاشو همراه با کیف VX این امکان را به شما خواهد داد که یاد بگیرید کی زمان اعمال پاس های قوی و قدرتمند است و کی زمان آن رسیده که پاس های کوتاه و ضعیف را انجام دهید. این مسئله به قدری مهم است که اگر در انجام آن کوتاهی کنید حق برد را به تیم مقابل خود داده اید. پس تمرینات خود را با ست تنیس فوتبال تاشو همراه با کیف VX جدی گرفته و اصولی ترین روش های پاس را با این وسیله آموزش دیده و به سطح مهارت های مختلف خود بیافزایید.

ست تنیس فوتبال تاشو همراه با کیف VX

خرید ست فوتبال تاشو همراه با کیف VX

تنیس  فوتبال تاشو همراه با کیف VX محصول کشور هند با ابعاد مشخص سه در یک متر می باشد. پایه های به کار رفته شده در این محصول تاشو بوده و دارای جنس آلومینیومی می باشند. آلومینیومی بودن پایه ها مزایای بسیار زیادی را برای محصول به ارمغان آورده است. یکی از این مزایا سبک بودن پایه های ست تنیس  فوتبال تاشو همراه با کیف VX می باشد که امکان حمل آسان را به آن داده است. در کنار این مسئله با پایه های ضد زنگ و مقاوم می توان با خیالی آسوده در آب و هوای بارانی و مرطوب نیز (بدون هیچ گونه نگرانی از زنگ زدگی) به تمرینات خود ادامه داد. افزایش مهارت های مربوط به کنترل و مدیریت توپ، ارتقای سطح هماهنگی در تیم، کسب تجربه و یادگیری موقعیت زدن پاس های قدرتمند و ضعیف و ... همگی از مهم ترین کاربردهای تمرین با ست تنیس فوتبال تاشو همراه با کیف VX می باشد. این محصول را می توان در مکان های مختلفی مانند سالن های ورزشی، چمن های مصنوعی و طبیعی مورد استفاده قرار داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...