کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • رنگ: مشکی آبی صورتی سفید قرمز
  • جنس: کتان
  • میزان چسبندگی: استاندارد
  • ضد آب: بله
1,265,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
رنگ
مشکی
آبی
صورتی
سفید
قرمز
جنس
کتان
میزان چسبندگی
استاندارد
ضد آب
بله
دوام روی پوست
3 الی 4 روز
میزان کشسانی
130 درصد
کشور سازنده
ژاپن
سایر مشخصات
نوع بسته بندی رولی
بدون نشان برش
چسب اکریلیک ضد آلرژی
ضد حساسیت
کاربرد
مناسب برای ورزشکاران حرفه ای
افراد مسن و افراد دچار آسیب دیدگی
مناسب برای استفاده در
مراکز درمانی و فیزیوتراپی

کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active

کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active یکی از تجهیزات مورد استفاده برای درمان آسیب های جدی وارد شده بر مفاصل می باشد. درد مفاصل و گرفتگی عضلات به یک درمان تخصصی نیاز دارند. درمان های غیر اصولی و اثبات نشده فرد را به سمت مشکلات بیشتر و درد عمیق تری هدایت می کنند. حتی ممکن است فرد در اثر یک درمان غیر حرفه ای با گذر زمان دچار تورم در عضله شده و با شدت بیشتری از درد عضلانی دست و پنجه نرم کند. به کاربردن کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active یکی از اصولی ترین و تخصصی ترین روش های درمانی ساختارهای آسیب دیده بدن می باشد. ورزشکاران، کارگران، کودکان  و ... بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند به راحتی از کنزیوتیپ استفاده کرده و خود را در روند درست درمانی قرار دهند. استفاده از کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active باعث تسهیل سیستم حس عمقی بدن می شود. فیزیوتراپ ها برای اینکه فرد را مرحله ی تعاملات درست حرکتی رسانده و الگوی حرکتی صحیحی را در وی ایجاد کنند از پدهای درمانی- پزشکی K- ACTIVE استفاده می کنند. چسب تیپی که برای بدن بیماران مورد استفاده قرار می گیرد اطلاعات حس عمقی را به درست ترین شکل ممکن به سیستم عصبی مرکزی مخابره می کند. این مسئله یکی از قابل توجه ترین و حساس ترین موضوعاتیست که نقش موثر کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active را در زمینه ی فیزیوتراپی نشان می دهد. نوارهای درمانی و کششی به دلیل خاصیت ارتجاعی بودنشان (زمانی که بر روی پوست بدن قرار می گیرند) عضله را در حالت کوتاه تری قرار می دهند. عضله بیمار طی درمان های فیزیولوژیکی کوتاه تر شده و بازده بالایی از انرژی را خواهند داشت. تولید نیروی بیشتر به دلیل افزایش روی هم قرار گیری اکتین و میوزین در طی مراحل cross- bridge  بدن می باشد.

 کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active

خرید کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active

کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active پد پزشکی- ورزشی ساخته شده توسط کشور ژاپن می باشد که نقش عمده ای را در جهت کاهش درد ناشی از آسیب های عضلانی ایفا می کند. پدهای تخصصی درمانی K- ACTIVE در طول و عرض مشخصی ( طول 5 متر و عرض 5 سانتی متر) طراحی شده و در اسپرت کالا ارائه می شوند. شما می توانید کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active را در رنگ بژ که رنگی منحصر به فرد و نزدیک به پوست بدن می باشد (برای جلوگیری از جلب توجه بالا) از اسپرت کالا تهیه و مورد استفاده قرار دهید. با پدهای ورزشی K- ACTIVE به معنای واقعی کیفیت خوب و منحصر به فرد یک پد درمانی پی خواهید برد. دوام کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active به مدت سه الی چهار روزه می باشد. در این مدت امکان انجام روتین کارهای بهداشتی (مانند دوش بعد از ورزش) از شما سلب نخواهد شد. چرا که پدهای ورزشی- پزشکی K- ACTIVE در برابر آب بسیار مقاوم بوده و کیفیت خود را در اثر مواجه شدن با رطوبت از دست نخواهند داد. شما می توانید از درمان هایی که دکتر فیزیوتراپ شما برای تمرین در آب استخر برایتان تجویز می کند به راحتی بهره مند شده و سرعت بهبود خود را به حداکثر میزان خود برسانید. همه این شرایط دست به دست هم خواهند داد که روند بهبود شما با سرعت بیشتری تکمیل شوند. ترکیبات چسبی به کار رفته شده در کنزيوتيپ 5 متري در 5 سانتي متري K-Active از نوع اکریلیک ضد حساسیت می باشد. به همین دلیل در صورتی که حساسیت بالایی به مواد غیر سازگار با بدن خود داشته باشید می توانید بدون هبچ گونه نگرانی از پد درمانی K- ACTIVE برای بازسازی بافت های آسیب دیده خود استفاده کنید. نوار چسب های درمانی K- ACTIVE دارای میزان چسبندگی استانداردی می باشند ولی قبل از استفاده حتما به این نکته توجه لازم را داشته باشید که این پد ها برای بهتر چسبیده شدن به گرما نیاز دارند، پس استفاده از کمپرس های سرد را در این روش درمان متوقف کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...