کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 5 متر
  • عرض: 5 سانتي متر
  • رنگ: ارتشی اسکاچی
  • جنس: کتان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
طول
5 متر
عرض
5 سانتي متر
رنگ
ارتشی
اسکاچی
جنس
کتان
کشور سازنده
کره جنوبی
میزان چسبندگی
استاندارد
ضد آب
بله
دوام روی پوست
3 الی 4 روز
نوع بسته بندی
رول
نشان برش
ندارد
نوع مصرف
پزشکی
ورزشی
مناسب برای ورزشکاران دارای آسیب دیدگی
میزان کشسانی
130 درصد
فاقد لاتکس
بله
سایر مشخصات
ضد حساسیت

کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS

کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS وسیله ای کارآمد برای توان بخشی دوباره ی بدن می باشد. نوار درمانی کشی را با عنوان نوار کنزیوتیپ نیز می شناسند که غالبا به منظور درمان اختلالات گوناگون (در اثر صدمات ناشی از ورزش) مورد استفاده قرار می گیرد. تکنیک طبیعی بستن بدن با چسب به ثابت نگه داشتن محل آسیب دیده کمک شایانی خواهد کرد. زمانی که آستانه ی حرکاتی فرد به حداقل میزان خود می رسد قسمت های آسیب دیده کم کم شروع به بازسازی خود کرده و بهبود میابند. زانوها، شانه، مچ ها، آرنج، ساق قدامی از جمله نواحی هستند که می توان برای درمان آن ها از کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS استفاده کرد. همچنین ورم ایجاد شده در اطراف مفصل، ماهیچه و یا تاندون آسیب دیده را می توان با نوار کنزیوتیپ کاهش داد. چسب های درمانی ورزشی کنزیوتیپ قابل استفاده برای همه افراد می باشند. ورزشکاران جوان که در قسمت تاندون و یا عضله دارای آسیب جدی هستند می توانند برای بهبود وضع خود از کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS استفاده کنند. همچنین افراد مسن تری که با دردهای آرتروز مقابله می کنند می توانند از این نوارچسب ها استفاده کرده و وضعیت خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشند. بهبود کمر درد ناشی از نشستن زیاد پشت لپ تاپ، دردهای عضلانی ناشی از دوچرخه سواری، دوندگی و بازی های تنیس و ... از مزایای استفاده از کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS می باشد.

کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS

خرید کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS

کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS وسیله ای کارآمد برای درمان آسیب های جدی ورزشی می باشد. نوارهای چسب کنزیوتیپ که برای درمان آسیب های عضلانی استفاده می شوند حالت کشسانی بسیار بالایی داشته و در هنگام چسباندن آن ها به بدن ورزشکار پوست بدن را دچار آسیب نمی کنند. از آن جا که میزان کشسانی کنزیوتیپ طرحدار 130 می باشد از انعطاف پذیری بدن در هنگام استفاده بر روی نقاط آسیب دیده، کم نخواهد شد. به همین دلیل حتی بعد از چسباندن این نوارها به پوست می توان به راحتی به تمرینات ورزشی ادامه داده و حتی از آسیب های بعدی پیشگیری کرد. کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS دارای اندازه های 5 در طول و عرض هستند. کشور سازنده ی این نوارهای درمانی ورزشی کره جنوبی می باشد که کنزیوتیپ درمانی خود را در مدل های ارتشی و اسکاچی طراحی کرده است. جنس کتان به کار رفته شده در کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS ضد آب بوده و همین موضوع باعث ماندگاری و طول عمر بالای چسب ها بر روی بدن خواهد شد. دوام کنزیوتیپ طرحدار بر روی پوست بدن 3 الی 4 روزه می باشد. نوع بسته بندی کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS به صورت رولی بوه که امکان استفاده ی راحت و آسانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کنزیوتیپ طرحدار را می توان برای مصارف پزشکی و ورزشی استفاده کرد یکی از مزایای به کار رفته شده در کنزيوتيپ طرحدار 5 متری در 5 سانتی‌متری 3NS این است که فاقد لاتکس هستند. لاتکس ماده ی حساسیت زاییست که از ترکیبات این وسیله ی درمانی کارآمد حذف شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...