کنزيوتيپ ضد حساسيت K-Active

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 5 متر
  • عرض: 5 سانتی متر
  • رنگ: بژ
  • جنس: کتان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
طول
5 متر
عرض
5 سانتی متر
رنگ
بژ
جنس
کتان
کشور سازنده
ژاپن
میزان چسبندگی
استاندارد
ضد آب
بله
دوام روی پوست
3 الی 4 روز
نوع بسته بندی
رول
نشان برش
ندارد
نوع چسب
اکریلیک ضد آلرژی
میزان کشسانی
130 درصد
سایر مشخصات
ضد حساسیت
نوع مصرف
پزشکی
ورزشی
مناسب برای پوست های حساس
مناسب برای ورزشکاران دارای آسیب دیدگی

کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE

کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE  وسیله ی کارآمد برای درمان دردهای عضلانی می باشد. نوارهای درمانی کشی، پارچه ای و نازک اند و ضخامتی شبیه به پوست انسان را دارند. حالت کشسانی موجود در کنزیوتیپ ضد حساسیت هیچ گونه محدودیتی از نظر حرکات بدنی برای فرد ایجاد نمی کند به همین دلیل حتی در ورزش های حرفه ای می توان از کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE استفاده کرد. بسیاری از ورزشکاران المپیک برای جلوگیری از آسیب های جدی از این نوار چسب های درمانی استفاده می کنند. از دیگر کاربردهای کنزیوتیپ ضد حساسیت در درمان های فیزیولوژیکی می باشد. بیمارانی که به دلیل دردهای مفصلی و بهبود مهارت حرکتی بدن به بخش فیزیولوژی مراجعه می کنند برای تسریع وضعیت خود می توانند از کنزیوتیپ ضد حساسیتK-AKTIVE بهره مند شوند. استفاده از نوار چسب های درمانی روند بهبود وضعیت حرکتی بدنی را تسریع بخشیده و فرد را در وضعیتی از سلامت کامل قرار می دهد. کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE مانند پوست دوم بر روی بدن فرد ایفای نقش می کند و وی را از آسیب های احتمالی در امان نگه خواهد داشت. در صورت آسیب و نزدیک بودن به مسابقات اصلی می توانید با استفاده از کنزیوتیپ ضد حساسیتK-AKTIVE به تمرینات سخت خود تا موفقیت کامل ادامه دهید. کنزیو نه تنها شما را از دردهای ناشی آسیب های جدی رهایی می بخشد بلکه باعث کاهش تورم در بخش های آسیب دیده خواهد شد. خستگی و گرفتگی عضلات در اثر استفاده از کنزیو کاهش یافته و بدن شما با شادابی غیر قابل وصفی مواجه خواهد شد. پس اگر می خواهید با سرعت بیشتری به سمت موفقیت در مسابقات پیش رفته و زودتر به ورزش، کار و بازی های گروهی خود باز گردید می توانید با انتخاب کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE به هدف خود دست یابید.  

کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE

خرید کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE

کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE وسیله ای همه جانبه برای درمان دردهای ناشی از گرفتگی و تورم مفاصل می باشد. چسب های درمانی K-ACTIVE را می توان بدون هیچ گونه محدودیتی برای برای ورزشکاران آسیب دیده، کارگران و کودکان استفاده کرد. نوارهای کنزیو با حمایت پویای خود از عضله ی آسیب دیده باعث بازگشت فرد به حالت عادی و نرمال سلامت ساختارهای مختلف بدن خواهند شد. نوار چسب های K-ACTIVE در طول و عرض  مشخصی( طول 5 متر و عرض 5 سانتی متر) طراحی و تولید شده اند. شما می توانید کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE  را در رنگ بژ از مجموعه ی اسپرت کالا تهیه و مورد استفاده قرار دهید. چسب های رنگ بژ به دلیل شباهت زیادی که به رنگ پوست دارند نمای زیادی نخواهند داشت. به همین دلیل در صورت که تمایل زیادی به استفاده از چسب های رنگی ندارید می توانید رنگ بژ کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE را تهیه کرده و سرعت روند بهبود را در بدن خود افزایش دهید. جنس کتان ضد آب کنزیو K-ACTIVE زمینه ی ورزش و تمرین در آب و هوای بارانی و شنا را فراهم کرده اند. شما می توانید بدون کاهش کیفیت چسب درمانی K-ACTIVE بعد از تمرینات ورزشی خود مانند همیشه روتین ورزشی خود را انجام داده و از دوش گرفتن صرف نظر نکنید. کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE میزان چسبندگی استانداردی را بر روی پوست ایجاد خواهد کرد. یکی از مهم ترین مزایای کنزیوتیپ K-ACTIVE ضد حساسیت بودن آن می باشد. چسب مخصوص اکریلیک ضد آلرژی یکی از کارآمد ترین ترکیبات به کار برده شده در این پد درمانی می باشند. فقط به این موضوع توجه داشته باشید که قبل از استفاده نباید از کمپرس آب سرد و یا یخ برای کاهش درد عضله استفاده شود. چراکه چسب به کار برده شده در کنزیوتیپ برای فعال شدن به گرما نیاز دارند و در صورت انجام این کار اضافه بر سازمان از میزان چسبندگی وسیله کم خواهد شد. چسب های درمانی K-ACTIVE معمولا تا سه الی چهار روز بر روی بدن شما ماندگار خواهند بود. حالت ارتجاعی و میزان کشسانی بالای نوارهای پزشکی- ورزشی در حدود 130 درصد برآورد شده است که در هنگام فعالیت های روزمره و حتی تمرینات سخت قهرمانی هیچ گونه ممانعتی برای شما به وجود نخواهند آورند. شما می توانید کنزیوتیپ ضد حساسیت K- ACTIVE را به صورت رولی از اسپرت کالا تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...