نيزه فنردار تلسکوپی 3.2 سانتي‌متری MaxWell

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب ارتفاع:
ارتفاع را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ارتفاع: 80 تنظیم تا 150 سانتی‌متر 90 تنظیم تا 180 سانتي‌متر
  • قطر: 3.2 سانتی‌متر
  • جنس: پلاستیک
  • جنس فنر: آلومینیوم
570,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
ارتفاع
80 تنظیم تا 150 سانتی‌متر
90 تنظیم تا 180 سانتي‌متر
قطر
3.2 سانتی‌متر
جنس
پلاستیک
جنس فنر
آلومینیوم
رنگ
سبز فسفری
کشور سازنده
هند
سایر مشخصات
افزایش تنوع تمرین به دلیل قابلیت تنظیم
انعطاف پذیری بیشتر به دلیل داشتن فنر
مقاومت بیشتر در برابر ضربه
کاربرد
مناسب برای ورزش فوتبال
انجام تمرینات سرعتی و چابکی
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی

نیزه فنردار تلسکوپی قطر 3.2 سانتی متر MaxWell

همه ی ما می دانیم که فوتبال یک ورزش بین المللی می باشد و در سر تا سر دنیا طرفداران بسیاری دارد. این ورزش به قدری معروف است که اگر اسم این ورزش را جلوی هر کسی بیاورید، بدون شک می شناسد. بازیکن حرفه ای فوتبال شدن کار هر کسی نیست و باید برای رسیدن به این سمت بسیار تلاش کرد. از آن جایی که فوتبال در جهان از گستردگی بالایی بر خوردار است، پس تبدیل به بازیکن حرفه ای شدن کار آسانی نیست و پشتکار علاقه زیادی می خواهد. در این مطلب می خواهیم یک وسیله تمرینی به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید خود را به یک بازیکن حرفه ای شدن نزدیک تر کنید. نیزه فنردار تلسکوپی قطر 3.2 سانتی متر MaxWell یکی محصولات درجه یکی است که به وسیله تمریناتی که می توانید با این محصول انجام دهید، سرعت جسمانی و چابکی شما افزایش پیدا می کند و شما رشد چشمگیری در روند ورزش خود می کنید. این محصول تنوع زیادی در انجام تمرینات ورزشی ندارد اما تمریناتی که می توانید با این محصول انجام دهید بسیار مفید و کاربردی می باشد. البته باید گفت که این محصول به تنهایی نمی تواند شما را به یک بازیکن حرفه ای و ستاره تبدیل کند اما سرعت و تکنیک بازیگردانی شما با توپ به وسیله نیزه فنردار تلسکوپی قطر 3.2 سانتی متر MaxWell به شدت افزایش می یابد. در این بین کیفیت این محصول بسیار بالاست و از ویژگی های بالایی بر خوردار است که در ادامه به آن می پردازیم.

خرید نیزه فنردار تلسکوپی قطر 3.2 سانتی متر MaxWell

با اینکه گفتیم این محصول تنوع تمرینی بالایی ندارد اما می توان با ویژگی هایی که این محصول دارد تنوع تمرینی آن را افزایش داد. یکی از این ویژگی ها که بسیار برای بازیکن می تواند مفید باشد، قابل تنظیم بودن ارتفاع نیزه است. این محصول در دو مدل ارتفاع ارائه شده که یکی از آن ها را می توان در بین 80 تا 150 سانتی متر تنظیم کرد و یکی دیگر را در ارتفاع 90 تا 180 سانتی متر می توان تنظیم نمود. لازم به ذکر است که قطر هر دو مدل یکسان است و 3.2 سانتی متر می باشد. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده نیزه فنردار تلسکوپی قطر 3.2 سانتی متر MaxWell این است که به دلیل داشتن فنر در این محصول باعث شده تا انعطاف پذیری این محصول بیشتر شده و مقاومت بیشتری در برابر ضربه داشته باشد. با توجه به جنس بدنه پلاستیکی که دارد، نشان داده که این محصول از استحکام و ماندگاری بسیار بالایی بر خوردار می باشد و تا مدت ها برای شما کار می کند. علاوه بر این ها جنس فنر این محصول از آلومینیوم می باشد. این محصول در سه رنگ قرمز، زرد و آبی طراحی شده و به فروش گذاشته شده است. این محصول در کشور هند و توسط شرکت MaxWell تولید شده است. این محصول مخصوص فوتبال می باشد و در زمین چمن طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید این محصول راخریداری کنید می توانید هم اکنون نیزه فنردار تلسکوپی قطر 3.2 سانتی متر MaxWell از سایت اسپرت کالا دریافت و از آن برای بهتر شدن ورزش خود استفاده کنید. البته شما می توانید نيزه تلسکوپي قابل تنظيم VX را به عنوان جایگزینی برای این محصول استفاده نمایید. متنوع ترین نیزه های ورزشی در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...