نيزه تلسکوپي VX

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ارتفاع: قابل تغییر از 120 تا 170 سانتی‌متر
  • قطر: 2.5 سانتی‌متر
  • جنس: پلاستیک
  • جنس سرنیزه: آلومینیوم
437,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
ارتفاع
قابل تغییر از 120 تا 170 سانتی‌متر
قطر
2.5 سانتی‌متر
جنس
پلاستیک
جنس سرنیزه
آلومینیوم
رنگ
زرد
کشور سازنده
هند
سایر مشخصات
قابلیت جمع شدن برای راحتی حمل
افزایش تنوع تمرین به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع
کاربرد
مناسب برای ورزش فوتبال
انجام تمرینات سرعتی و چابکی
مناسب برای استفاده در
زمین چمن طبیعی

نيزه تلسکوپي VX

برای یک بازیکن حرفه ای فوتبال شدن باید تلاش های زیادی کرد و زحمت های زیادی کشید. به همین خاطر  کم نیستند افراد زیادی که در این عرصه به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده باشند. یک بازیکن فوتبال به دلیل اینکه باید بدنی ورزیده و قدرتمند در عین حال فرز و سریع داشته باشد، تمرینات زیادی را می تواند در این خصوص انجام دهد و در هر کدام از آن ها باید تا حد بالایی پیشرفت داشته باشد. یکی از مهم ترین فاکتور ها برای تبدیل شدن به یک بازیکن خوب و حرفه ای، داشتن سرعت و چابکی بالا می باشد. معمولا بازیکن ها برای بالا بردن سرعت خود، تمرینات مختلفی را در زمین چمن همراه با توپ انجام می دهند. یکی از وسایلی که در این زمینه بسیار پر کاربرد می باشد و هر فوتبالیستی بلا استثناء از این وسیله استفاده کرده است، چیزی نیست جز میله و نیزه های که بر روی زمین قرار می گیرند. نيزه تلسکوپي VX یکی از بهترین نوع نیزه های مخصوص ورزش می باشد. زیرا از ویژگی های خوبی بر خوردار است. این نیزه قابلیت این را دارد که به راحتی جمع شود تا برای حمل و جا به جایی کار شما را راحت کند. این وسیله دارای تنوع تمرینی زیاد نمی باشد اما به دلیل قابلیت تنظیمی که دارد، تمرینات متنوع تری به آن اضافه شده است. نيزه تلسکوپي VX تمرینات سختی ندارد اما باید مداوم باشد تا هر بار از بار قبل سطح خود را بالا برد. شما می توانید برای افزایش تنوع تمرینی بیشتر از میله های تمرینی و قیف ها برای تمرینات خود انتخاب کنید تا تمرینات برای شما تکراری و کسل کننده نشود. در کل این نیزه تلسکوپی از ویژگی های خاص و مفیدی بر خوردار می باشد و نسبت به قیمت و کاربردی که دارد، بسیار متناسب و فوق العاده برای تمرینات فوتبال می باشد.

خرید نيزه تلسکوپي VX

این محصول از طرف کشور هند و برند معروف VX ساخته، تولید و طراحی شده و به بازار ارائه شده است. نيزه تلسکوپي VX در دو ارتفاع 120 و 170 سانتی متری به فروش می رسد اما ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد و می شود تا حدودی آن را تغییر داد. قطری که برای این محصول در نظر گرفته شده است، 2.5 سانتی متر می باشد که اندازه خوب و استانداری برای ضخامت نیزه های ورزشی دارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و جنس سر نیزه آن از آلومینیوم ساخته شده است که از استقامت بالایی بر خوردار می باشد. نیزه تلسکوپی به صورت تک رنگ تولید شده و رنگ آن زرد می باشد. از این محصول تنها در زمین چمن طبیعی استفاده می شود و به دلیل نیزه ای که دارد در بقیه مکان ها کاربردی ندارد. اگر شما نیز می خواهید این محصول شگفت انگیز را با قیمتی مناسب خریداری کنید می توانید نيزه تلسکوپي VX را از سایت اسپرت کالا سفارش داده و به سرعت محصول را در محل مشخص شده تحویل بگیرید.  البته شما می توانید نيزه فنردار قابل تنظيم قطر 3.2 سانتي متر MaxWell را به عنوان جایگزینی برای این محصول در نظر بگیرید. مشاهده انواع نیزه های ورزشی در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...