جليقه وزنه اي 9 کيلويي VX

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 43 در 35 سانتی متر
  • وزن: 9 کیلوگرم
  • جنس: برزنت
  • رنگ: ذغالی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ابعاد
43 در 35 سانتی متر
وزن
9 کیلوگرم
جنس
برزنت
رنگ
ذغالی
کشور سازنده
هند
سایر مشخصات
قابلیت تغییر وزن
کاربرد
مناسب برای انجام تمرینات استقامتی
تقویت عضلات بالاتنه و پایین تنه
مناسب برای استفاده در
منزل
سالن های ورزشی

جلیقه وزنه ای برای افرادی که رویکرد بسیار جدی برای تمرین دارند تولید شده است، چرا که افزایش وزن هنگام دویدن یا انجام تمرینات HIIT و جلسات قدرتی با چربی سوزی در واقع یک راه ساده برای تمرین با این جلیقه ها می باشد.
افزایش وزن بدن در تمریناتی مانند دیپ، کالیستنیک، اسکوات، لانژ، کشش، تمرینات کراس فیت و شنا می تواند فشار بیشتری بر بدن شما وارد کند و بدن را وادار می کند تا در حین تمرین عضله بیشتری درگیر شود. آن ها نه تنها در تلاش برای ایجاد قدرت و بهبود استقامت تمام بدن هستند بلکه اگر از آن ها به درستی استفاده کنید می تواند قلب شما را نیز تقویت کند.

مزایا جلیقه وزنه ای

جلیقه وزنه ای می تواند به تقویت قدرت، استقامت و کاردیو کمک کند. اضافه کردن جرم اضافی می تواند بر نحوه استرس و فشار عضلات در حین تمرینات تأثیر بگذارد. وزن اضافه شده توسط جلیقه نیرویی را که در فعالیت ورزشی به خود وارد می کنید، افزایش می دهد که منجر به تخلیه سریع تر انرژی می شود و نتایجی مثبتی نیز به همراه دارد. یک جلیقه وزن دار همچنین می تواند به ورزش تنوع بدهد چرا که در شمار زیادی از حرکات ورزشی می توانید از آن استفاده کنید.

جليقه وزنه اي 9 کيلويي VX

انواع جلیقه وزنه ای

جلیقه های وزنه ای باهم تفاوت هایی در نحوه بارگذاری فشار بر روی بدن دارند و ممکن است از نظر جنس و متریال به کار برده شده با هم اختلاف های جزیی هم داشته باشند.
ورزشکاران با آگاهی از اینکه کدام عضلات را می خواهند درحین تمرین تقویت کنند، جلیقه خود را انتخاب می کنند، برای مثال جلیقه هایی وجود دارند که فقط در جلو سینه وزنه دارند یا  تنها بر شانه فشار اعمال می کنند.

برند های تولید کننده جلیقه وزنه ای

  • ZFOsports
  • Hyperwaer
  • RUNmax
  • MiR
  • Prodigen

خرید جلیقه وزنه ای 9 کیلویی VX

وبسایت اسپرت کالا همواره برای جلب رضایت جامعه ورزشی می کوشد.
جلیقه وزنه ای VX تولید شده در یک کمپانی هندی با تخصص ویژه در تجهیزات ورزشی است که از جنس بسیار محکم و ماندگار برزنت تولید شده است و ورزشکاران با کم و زیاد کردن وزنه ها می توانند این جلیقه را شخصی سازی کنند، هدف اصلی این جلیقه تقویت عضلات بالاتنه و پایین تنه است که بیشتر برای تمرینات استقامتی مورد استفاده قرار می گیرد.مشاهده محصولات بیشتر
کراس فیت در فروشگاه ورزشی آنلاین اسپرت کالا
این جلیقه با رنگ ذغالی خاص آن قابل استفاده در منزل سالن ورزشی است.
برای سفارش جلیقه وزنه ای VX به وبسایت اسپرت کالا مراجعه کنید و در صفحه کالا مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید و آماده یک تمرین استقامتی شگفت انگیز شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...